Nejčastěji kladené otázky a odpovědi
- Jak mohu ověřit pravost zlatých šperků?
Všechny naše zlaté šperky jsou certifikované a puncované Českým puncovním úřadem (ČPÚ). Každý šperk nese punc, který zaručuje kvalitu a ryzost použitého drahého kovu. Punc najdete přímo na výrobku a je zárukou, že nakupujete autentický šperk nejvyšší kvality. S tradicí od roku 1991 garantujeme pravost každého šperku v naší nabídce.
- Jaké jsou možnosti platby?
Nabízíme několik bezpečných platebních metod pro vaše pohodlí: platba kartou online, bankovní převod, dobírka při převzetí zásilky nebo platba v hotovosti při osobním odběru v našich prodejnách v Českých Budějovicích a Kaplici. Všechny online platby jsou zabezpečeny moderními šifrovacími technologiemi.
- Jak dlouho trvá doručení objednávky?
Zboží skladem expedujeme do 24h. Standardní dodací lhůta po celé ČR a SR je 1-3 pracovní dny od odeslání.
U produktů označených "do 1 týdne" nebo "do 4 týdnů" se dodací lhůta prodlužuje podle uvedeného termínu. O odeslání zásilky vás vždy informujeme emailem.
- Mohu vrátit šperk, pokud mi nebude vyhovovat?
Ano, máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Šperk musí být nepoškozený, nepoužívaný a v původním obalu. Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete v sekci "Odstoupení od smlouvy" na našich stránkách. Po obdržení vráceného zboží vám peníze vrátíme týž den, kdy balíček s vráceným šperkem bude doručen.
- Jak zjistím správnou velikost prstenu?
Nejpřesnější je navštívit naše prodejny v Českých Budějovicích nebo Kaplici, kde vám velikost změříme profesionálně. Pokud nakupujete online, máme připravený podrobný návod "Jak zjistit velikost prstenu" v naší blog sekci. Můžete také změřit stávající prsten podle našich instrukcí nebo navštívit jakékoliv klenotnictví ve vašem místě bydliště a ověřit velikost tam.
- Jsou šperky dodávány v dárkové krabičce?
Ano, všechny naše zlaté a stříbrné šperky jsou standardně dodávány v elegantní dárkové krabičce, takže jsou připravené k darování. Pokud potřebujete speciální dárkové balení nebo přání, kontaktujte nás před odesláním objednávky a rádi vám vyjdeme vstříc.
- Jaký je rozdíl mezi žlutým, bílým a růžovým zlatem?
Rozdíl je v přísadě kovů k čistému zlatu. Žluté zlato má přirozený zlatý odstín, bílé zlato obsahuje paládium a stříbro pro stříbrný vzhled (často rhodiované), růžové zlato získává svou barvu přidáním mědi. Všechny typy mají stejnou ryzost (nejčastěji 585/1000 nebo 750/1000) a kvalitu, liší se pouze barvou. Více informací najdete v našem článku "Materiály ve šperkařství".
- Nabízíte slevu pro nové zákazníky?
Ano! Pro první nákup máme speciální slevový kód POPRVE-SPERKY-NM, který vám poskytne 3% slevu z celé objednávky. Kód jednoduše zadejte do košíku při dokončování objednávky. Navíc pravidelně nabízíme akční zboží se slevami až 12% a věrnostní slevy pro vracející se zákazníky.
- Poskytujete záruku na šperky?
Ano, poskytujeme standardní zákonnou záruku 24 měsíců na skryté vady materiálu a zpracování. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení, mechanické poškození nebo nesprávné používání. Reklamaci můžete uplatnit podle našeho reklamačního řádu, který najdete v sekci "Reklamační protokol".
- Mohu si šperky prohlédnout osobně?
Eshop a kamenné prodejny mají oddělené sklady, proto není možné vždy stejné šperky shlédnout osobně též na prodejně. Stačí však do Poznámky k objednávce uvést, že máte zájem o osobní předání a domluvíme společně den i hodinu na prohlédnutí šperku přímo na prodejně a poté se rozhodnete, zda si šperk zakoupíte či nikoliv.
- Jsou ceny uvedené včetně DPH?
Ano, všechny ceny na našem e-shopu jsou uvedené včetně DPH. Co vidíte, to platíte - bez skrytých poplatků. K ceně se připočítá pouze poštovné podle zvoleného způsobu dopravy.
- Co znamená značení 585 nebo 750?
Tato čísla udávají ryzost zlata. 585 znamená 14karátové zlato (58,5% čistého zlata), 750 znamená 18karátové zlato (75% čistého zlata). Obě ryzosti jsou standardní pro kvalitní šperky - 585 je tvrdší a odolnější, 750 má intenzivnější zlatou barvu a zlato je měkčí. Všechny naše zlaté šperky mají vyražený punc potvrzující ryzost.
- Mohu objednat šperk, který není skladem?
Ano, šperky označené "do 1 týdne", "do 4 týdnů" nebo "na dotaz" můžete objednat. Po objednání vás budeme informovat o přesném termínu dodání. Pokud máte dotaz k dostupnosti konkrétního šperku, neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo emailem.
- Dodáváte i na Slovensko?
Ano, dodáváme po celé České republice i na Slovensko. Ceny na webu můžete zobrazit jak v CZK, tak v EUR. Dodací lhůta na Slovensko je standardně 2-3 pracovních dnů. Poštovné činí 10 euro, objednávka je možná pouze při platbě předem (nelze zaslání na dobírku).
- Jak poznám kvalitní briliant nebo zirkon?
Při nákupu šperku s briliantem nebo pravým kamenem vždy obdržíte Certifikát o pravosti kamene. Brilianty hodnotíme podle 4C (barva, čistota, brus, karát). Pro více informací máme připravený článek "O briliantech" v naší blog sekci. Zirkony jsou syntetické kameny, které nabízejí krásný vzhled za dostupnější cenu.
- Nabízíte možnost gravírování?
Pro informace o gravírování nás prosím kontaktujte přímo. Rádi vám sdělíme možnosti personalizace konkrétního šperku, cenu a dodací lhůtu. Gravírování je skvělý způsob, jak učinit šperk ještě osobnějším a nezapomenutelnějším dárkem. Gravírování je prováděno profesionálně laserovým přístrojem.
